17 Mayıs 2011 Salı

Peynir Kokulu Kadınlar



Mum Kokulu Kadınlar diye bir film vardı.Sırf adı güzel diye akılda kalan bir filmdi bence.Onun dışında akılda kalıcı çok bir tarafını hatırlamıyorum.Peki peynir kokulu kadınlara ne dersiniz?Hangi kadın peynir kokmak ister?Demek ki talep var kozmetik dükkanında gördüm Cheesecake-Vanilyalı krem!

Bir insan (kadını da bıraktım)neden peynir koksun ve bunun için özel çaba sarfetsin ki.Ve vanilya,(yani kurabiye,hamur işi)kokmak istesin? Vanilya güzel bir koku fakat saf vanilya kokmak nasıl olur?Gerçi Bınar vanilya kokuyor onda güzel kokuyor ama gözleri renkli diye vanilya ve olips karşımı bir etki oluyor aklımda demek sevimil, geliyor.Bunun dışında bir insanın hamur gibi kokması tuhaf.

Kadının sadece çiçek ya da benzeri "şerbet"li kokması da garip bence.Kokuları bu kadar kolay cinsiyetlendirmek fazla katagorize etmek.Tamamen sınırlandırmak renklere yaptığımız gibi.Mavi erkek rengidir,pembe kız ya o bakımdan dem vurayım dedim.Kadın çiçek kokar, erkek petrol! Sert, zırva kokular.Old Spice parfüm vardı önceden.Alakasız oldu araya sıkıştırdım silmeyeceğim.Neyse.

Dediğim gibi kadınlar öyle kremler almasın.Peynir kokmasın.Gerçi soğan ve küf kokulu kadınlardan iyidir.

Tütün kolonyası var.Hastasyım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder