17 Mayıs 2011 Salı

The Fly ve Geena Davis'in Mide Sorunu



Yaz geldi aman denize gireyim,rahat rahat yüzeyim sularda fokurdayayım gibi iç rahatlatıcı şeyler Jaws izledikten sonra biraz "sıkar" diyorum ve gece gece bunu bana yazdıran diğer filme geçiyorum.(Jaws babatoriktir o ayrı)

Peki ya The Fly izledikten sonra?Hım! Karpuz yenmez,şeftali yenmez,kahveye şeker atılmaz,dondurma yenmez yenmez ha yenmez. Yani yaza özgü ne varsa unut gitsin.Neden? Çünkü sinek var.

Sorarım Cronenberg amca senin pislik şeylerle ilgli bu takıntın neden?Anladım mesajın alasını veriyorsun da içim dışım bir oldu gece gece ne pis insansın ya.Bir değil iki değil.Videodrome'da böyle The Fly'da böyle vıcık vıcık böcekli,pislikli yapışkanlı,kusmuklu boklu püsürlü sahnelerden geçilmiyor.O değil ezine peyniri yiyordum piç oldu.

Mesaj tamam,film zaten süperlüks ama dediğim gibi yaz öncesi izlenilmemesi gereken filmlerden birisi kesinlikle The Fly'dır. Demediysem de dedim.

Ayrıca Geena Davis ne bahtsız kadınsın (ve midesiz)öyle pislik bir şeye sarıldın yetmedi gittin yattın hamile kaldın.Yüzüne bak bir adam le morte oluyor sen hala pompa derdindesin bu iki.Bu nasıl iş demezler mi adama.Adamın yüzünde türlü türlü sineğimsi, larvamsı terane var Geena'ya bak sen hele.Hala şevkat,sevgi.Adam morte diyorum morteee! Hatta ambiyante! Beetlejuice'da geberik karının tekiydin, o da olmadı Thelma and Louise'de ezikyustun.Ama iyi oyuncusun.Hadi öptüm Geena bay.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder