26 Nisan 2011 Salı

Uyum Sorunsalı

Uyum sorunu yaşıyorum son zamanlarda.Nedir,ne konuşuluyor,kim kimin yakını ya da kimin cıcığına birşey olmuş pek adapte olamıyorum.Hatta şöyle ki rüyamda LSD'li halde huşu içinde dünyada süzülüyordum.Araba reklamlarının yapay dokusunu oluşturan binbir göz etrafımı sarmışken aranızdan sevdiceğimi arıyor gördüğümde kendisinin baş parmağını emdiğini yanıma uçarak geldiğini gördüm.Fark ettim ki aynı haraketi gerçekte ben yapıyordum. E ne demek oluyor şimdi bu? Uyamıyorum (-uz)son zamanlarda gerçek denilen çeşitli saçmalıklar silsilesine.

Bambaşka bir dünyanın içinde yaşarken gerçekliğin kesif,plastik kokusu itiyor bu günlerde.Affallıyorum gün ışığına çıktıkça. Demek oluyor ki yabancılaşma hissi ve ufak evrenimde mutluymuşum.

Yaratılabilir ne ala görünmez gökyüzü ve Miles formatında aya yolculuklar ve belki White Rabbit tadında kurtcuk dolu kaselere bakarken inceden bir keyiflenme halleri gelebilir bünyeye.

Anlatınca tuhaf ve belki rahatsız edici fakat "yabancılaşma" o kadar kötü bir kavram değil.Yabancılaşınca görülüyor ne denli manasız ve boş tümceler içinde yoğrulduğu insanların.

Düşler alemi duruken gerçeğin kendisi ilkokulda Gorki okumaya eşdeğer.

Gerçeklik algısını tamamen yitirmeyi beklediğim günlerde realitenize sçayım diyorum.

Hocakal bay.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder