5 Nisan 2011 Salı

Haldun Dormen Ölük mü?



Haldun Dormen'in yıllar önce (80'lerde) öldüğünü ve o zamandan bu güne kadar ardında Türk halkı izlesin diye bir dizi çekim bıraktığını düşünüyorum.Adamın gözlükleri,kıyafeti tavırları ölük bir insanın olabileceği kadar ürkütücü geliyor bana.

Sevgili oğlum, kedilerin şahı Lemmy sabaha karşı beni uyandırıp ikili mamalama faslına geçeriz.Zaman zaman koridorda yürürken Haldun Dormen'i düşünüp korkuyla sarsılıyorum.Rengarenk gözlükleri ve genellikle bordoya kaçan yelekli takımıyla koridorun bir köşesinden soluk,bol pudralı yüzüyle selam edecek gibi geliyor.İşte o noktada adımları hızlandırıp buzdolabına abanıyorum.Ver allah ver.Geçenlerde bu tırsıntıyla sevgilimin getirdiği çikolatanın yarısını hüplettim.

Adamın konuşma şekli,boynunu çevirmesi,tavırları resmen ölü bir insan formatında.Ya da reenkarne durumu da söz konusu olabilir.Haldun Dormen 1800'lerde yaşayan bir soyluydu ve talihsiz bir dönüşümle bugünlere geldi denilebilir.

Haldun Dormen senden çok korkuyorum.Nadir olarak açtığım aptal kutusunda gördüm geçenlerde seni.Sanırım bir tencere reklamındaydın.Bebekleri pişirdiğini düşündüm sonrasında...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder