21 Kasım 2010 Pazar

Duş Jeli v.s Beyaz Sabun


Duş jeli nedir? Maksimum 5-6 yıl önce bakkalda çakkalda satılan bir şey. Kokusu güzel, görüntü güzel. Albenisi var yani.Al evine getir baş köşeye koy. Hatta hemen kullanmak için işini gücünü bırak hopp banyoya gir (duş ve banyo arasındaki farkı bilmeyen insana ayrı kılım ayrıca) hızlı bir şampuan ardından duş jeli. Omuzlara bolca sür sür sür ohh mis. Banyodan çık.

Eee ne oldu şimdi? Ne anladım ben bu işten. Kalmadı kokusu temizlik hissinden eser yok. Küçükken annem beyaz sabunla "çitilerdi" beni. Bulaşık deterjanı reklamlarındaki süperlüks yıkanmış bardaklardaki ışıldama misali bir ışıltı yayardım etrafa. Yıkan yıkan öyle bir hissiyata erişemedim.

Duş jeline bak ya. Kayışkan, saçma sapan, mantıksız bir şeymişsin. O kadar emeğime yazık duş jeli full şovmuş olayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder