24 Haziran 2010 Perşembe

Yolda para bulmak

Kafamda binbir entellektüel soru işaretiyle evime doğru yürüken olacaklardan habersizdim. BP'nin tamamen tarihten silnmesini diledğim dakikalarda köşeyi döndüm ve yerde onu gördüm. Sahipsiz ve biçare duruyordu. Bir anda içimden "YUGİYOH!" dedim. İncelikle yere eğildim ve beşliği usulca cebime koydum. Bir beşlik nedir ki? Hiç. Bir kahve içerim biter. Ama o anda yaşadığım yugiyoh duygusunun değerini mastercard ödemeyemez!

Beşliğin verdiği hazzı devam ettirmek için etrafa ince bakışlar attım. Yürüdüğüm yolun ufak bir kısmını yeniden kolaçan ettim ve elim çenemde yerlere baktım. içimi hüzün kapladı. Bitmişti. Bu kadardı.

Frozen güzel birşey...Billie Holiday + Frozen hımm çok seksito.

2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Yamyam Cafe'de 7 bardak çay içtik:) kesene bereket demek etikmidir! :)

    YanıtlaSil