5 Nisan 2010 Pazartesi

Uyku öncesi bilinçsizlik hali

Uyumadan yarım saat öncesinde nedensiz bir şekilde heyecanlanırım rüya göreceğim için. Uykuya yaklaştıkça elimde olmadan düşlediğim yerin döndüğünü fark ederim. Bilmiyorum neden. Dehşetli rüyalar görürüm. Kontrol edebilirim genelde ama son rüyamı kontrol edemedim ve helezonik bir şekilde rüyaya sıkıştım. İkiz çarşaflı kadınların jiletle gögüslerimi parçalamasıyla ilgili bir rüyaydı. Üzerime işemeleri de cabası...
Sevgili kedi Lemmy Kilmister çığlıkla uyandığımda esneyerek bana baktı. Ona dokundum,uyandığımı fark ettim ve rahatladım. İhtiyacım olan gerçek bir nefesmiş sanırım. Kardeşimi uyandırdım sigara içtik ve dehşet dolu ifademin fotoğrafını çekti. Dudağımın kenarında uçuk çıkıyor sanırım...

Dün gece koşarken uçtuğumu gördüm. Çocukluğumun geçtiği sokaklarda hem koşuyor hem uçuyordum.Güzeldi.Arabaları yendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder