6 Nisan 2010 Salı

Saksıda soğan yetiştirmek

Manavın ve berberin arasına küçük bir saksıya dikilmiş soğan kapitalist sisteme baş kaldırıdır!Diyip olayı kapatmaya çalıştım ama değil işte... Manavdan soğan almıyor diye düşündüm ilk önce bunu diken kişi. Sonra berber önüne niye diksin diye düşündüm.Manav tamam ama berber niye? Çözdüm ama olayı. Soğanı alıp başına sürüyor(muhtemelen kel) saç çıksın diye sonra berbere gidiyor. Berber çıkan saçları kesiyor, kesildikçe ekonomiye can geliyor. Manavdan soğan almayan şehirli saksıda kendi soğanını nispet yaparcasına manavın önüne ekiyor berberede selam ediyor. Rulez!
Ha bu arada Onur, Doruk ve Cihan. Naber?!
(Böylede saçma bir yazıyı okursunuz işte sırf ne yazdığımı görmek için size Dokken'dan Just Don't Lie To Me adlı güzide eseri gönderiyorum...)


Gelsin Cardinal Melon...Çokta iyi oldu çokta güzel oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder