15 Nisan 2010 Perşembe

Peter Steele


Peter Steele ölüyorsa herkes ölebilir! Type O Negative'in vokalisti bu güzide insanın ölüm haberini uykum bölünerek aldım ve bilinçaltımdakileri saklayamayarak her birşeyi söyledim. Aman ne güzel oldu.

Peter Steele'le ilgili vakti zamanında planladığım şeylerin asla gerçekleşemeyeck olması beni daha da üzüyor. Bi yanına gitseydim dizine otursaydım, masal anlatsaydı bana ne hoş olurdu oysa. Bi fıstık alsaydım gül yanağından, saçlarını tarasaydım uyanıp omlet yapsaydım sonra köpürte köpürte saçlarını yıkasaydım falan...Ne hoş ne şükela olurdu.

Kalp kriziden ölmesi hiç inandırıcı gelmemekle beraber kalp kriziden ölen bir Peter Steele'i zihnim kabul etmiyor. Bence kozmik güçler tarafından yeni bir ırk yaratılmak üzere başka bir gezegene kaçırıldı.

Yakışıklı vardır, güzel adam vardır, alımlı adam vardır, karizmatik adam vardır ve Peter Steele vardır. Bunları ayırmak lazım...Annihilator yoktur Jeff Waters vardır gibi bir durum bu.

Haftasonu çekimlerinde olacağım ultimate filmim Vazo'yu kendisine armağan ediyorum...

(Martin van Drunen vardı bir zamanlar ki artık gollum kılığında bir insandır.Yeni bir hedef bulmam lazım kendime! Finlandiya, Norveç semalarına süzülmek lazım.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder