2 Mart 2011 Çarşamba

Bale Yapmanın Gereksizliği



Normal adımlarla dans etmek dururken insan neden parmak uçları üstünde dans etsin ki? Sığ düşünce ya da başka bir şey değil bu.Zarif bir görüntü mü? Bence kesinlikle değil.Bale yapan kişinin ayaklarına bir bakın ezik büzük, saçma sapan birşey haline dönüşmüş.Ne gerek var şimdi parmak uçlarında dönmeye,zıplamaya?

Küçükken "Sen şu haraketi yapabilir misin?" diyip antin kuntin hareketler yaptıktan sonra bunu büyük övünç kaynağı hatta süper güç misali taşıyanlardanım bende.Bale de aynen büyük insanların "Baakk ben parmaklarımın ucunda durup dans edebiliyorum.Sen yapamıyorsun o yüzden beni izlemeye geldin!" demesiyle eş değer.

Normal insan gibi dans etmek dururken parmak uçlarına eziyet etmenin manasızlığını sorguluyorum.

Bale yapan insan kişinin vücudu mütüş oluyor o ayrı.Ama hatırlatırım ki Mazlum Çimen bir balet.


Ne var yani bende kulağımı kıtlatabiliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder