3 Eylül 2010 Cuma

Yurdum İnsanın Beğeni Halleri



Hızlı ve temkinl adımlarla gecenin ilerleyen saatlerinde şehirde yalnız bir kadın... Direk altlarından Ghost'daki yer altından çıkan gölge benzeri yaratıklar misali çıkıyorlar meydana.
Uzaktan hedefi belirleyip kafada avına yapacağı hamleyi belirliyorlar

Senin gibi "yarim" olsun 100 milyar borcum olsun!

Zıbam! İtoğlu it 100 milyar borcu sen nasıl yapacaksın bu pislik halinle bu bir

İkincisi o direk sana girsin!

Geçenlerde yolda Pınar & Pınar yürüken yediğimiz laf beni benden aldı. Önce kibarlık yapıp tırışkadan motoruyla yol verdi sonra tam biz geçecekken "Heeaaa bunlarda TEREYAĞLI İSKENDER heeeaa!

Bir keresinde Taksim'de üzülmeyle sevinme arası saçma bir boşluk hissine kapılmıştım modern görünümlü bir hayvanatası yüzünden. O zamanlar saçlarım turuncu gibi bir renkti. Uzaktan geliyorlar kalabalık halinde dağınık dağınık yürüyorlar.

"Oha hatun Axl Rose'a benziyor!"

Bilemedim ne diyeceğimi.

Omuz atıyorlar mesela. Beğenisini gösterme şekli bu da. Ölümcül yumruklar atmak istiyorum o zamanlarda. Bir keresinde bisikletini üstüme sürmüştü bir öküzyus. Bende bisikletine tekme attım. Bisikletten inip koşup yumruk attı...

1 yorum: