9 Mayıs 2010 Pazar

Anneler günü ve benzin

15 yaşında anneler günü hediyesi olarak aldığım meyveliğe bakıp " buyur kendin kullan!" diyip aldığım hediye içinde bir kilo dumur yememe neden olan sevgili anneciğim her yıl olduğu gibi bu yılda beni şaşırtmadı. Her zman örnek verdiği " bak abin bana daha ufacık bir çocukken nasıl güzel bir yüzük aldı. Bu yüzüğü sana vericem sen çocuğuna vericeksin" gibi benim hediyemi küçümseyici laflardan da kaçınmadı.

Ama bu yıl temkinliydim başka yollar denedim. Sordum;

-Anne bugün dışarı çıkalım. Kahve içeriz. Ne dersin?
-Yok teşekkürler...Harcama paranı!
-Anne n'olcak zaten hergün o kahveyi içiyorum bugün seninle içelim.
-Boşver. Ama illa birşey yapmak istiyorsan arabaya benzin koy.
-Ne?!
-Benzin koy arabaya benim için hediye bu.


Anne sana tapıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder